Clear Channel breidt City Play uit met 82 schermen

Om haar digitale ambities te realiseren, breidt Clear Channel sinds februari haar aanbod uit met de installatie van 82 nieuwe schermen. Clear Channel was al aanwezig in Brussel met City Play en voegde recent 10 nieuwe gemeenten toe aan haar digitale inventaris. Het City Play-netwerk omvat nu ook Gent, Beveren-Waas, Maasmechelen en Rijkevorsel.
Het City Play-aanbod omvat in totaal bijna 230 schermen. En de digitale ambities van Clear Channel houden daar niet op! Het OOH-netwerk zal de ontwikkeling van haar digitale inventaris in de komende maanden verder blijven opvoeren. Jan De Moor, managing director Clear Channel: "We hebben ambitieuze doelstellingen om de toekomst van media te creëren, door de grenzen van flexibiliteit te verleggen en onze klanten impactvolle en strategisch geplaatste digitale oplossingen te bieden. Digitaal heeft de afgelopen maanden blijk gegeven van grote veerkracht. We staan op de drempel van een minder beperkende zomer en het publiek wil gewoon naar buiten! We hadden ons geen betere timing kunnen wensen om adverteerders een nog effectievere digitale oplossing te bieden om dit hyperreceptieve publiek te bereiken!".
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]