Om haar digitale ambities te realiseren, breidt Clear Channel sinds februari haar aanbod uit met de installatie van 82 nieuwe schermen. Clear Channel was al aanwezig in Brussel met City Play en voegde recent 10 nieuwe gemeenten toe aan haar digitale inventaris. Het City Play-netwerk omvat nu ook Gent, Beveren-Waas, Maasmechelen en Rijkevorsel.
Het City Play-aanbod omvat in totaal bijna 230 schermen. En de digitale ambities van Clear Channel houden daar niet op! Het OOH-netwerk zal de ontwikkeling van haar digitale inventaris in de komende maanden verder blijven opvoeren. Jan De Moor, managing director Clear Channel: "We hebben ambitieuze doelstellingen om de toekomst van media te creëren, door de grenzen van flexibiliteit te verleggen en onze klanten impactvolle en strategisch geplaatste digitale oplossingen te bieden. Digitaal heeft de afgelopen maanden blijk gegeven van grote veerkracht. We staan op de drempel van een minder beperkende zomer en het publiek wil gewoon naar buiten! We hadden ons geen betere timing kunnen wensen om adverteerders een nog effectievere digitale oplossing te bieden om dit hyperreceptieve publiek te bereiken!".
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]