Clear Channel opent een out-of-home kunstgalerij in België, in samenwerking met Artcrush. Het doel van dit initiatief is om het werk van Belgische en internationale kunstenaars te tonen op de digitale schermen van haar advertentienetwerk, waardoor openbare ruimtes in het hele land worden omgetoverd tot artistieke etalage.
De afgelopen dagen zijn alle schermen van Clear Channel, van treinstations tot drukke straten, virtuele canvassen geworden waarop een grote verscheidenheid aan hedendaagse kunstwerken te zien is. Het initiatief stelt voorbijgangers in staat om kunst te ontdekken in hun dagelijks leven.
Het doel van dit project is om kunst dichter bij het hart van het publiek te brengen door zichtbaarheid te geven aan getalenteerde kunstenaars, zowel opkomende als gevestigde, variërend van schilderkunst en fotografie tot beeldhouwkunst en digitale kunst. Door hun creaties te exposeren op de digitale schermen van Clear Channel krijgen deze artiesten de kans om een breder publiek te bereiken en hun kunst tot leven te brengen binnen de Belgische gemeenschap.
“Wij geloven dat kunst de kracht heeft om betekenisvolle verbindingen te creëren en emoties op te roepen. We zijn verheugd dat we deze unieke artistieke ervaring kunnen aanbieden aan de Belgische bevolking en de artiesten in de kijker kunnen zetten die onze wereld mooier maken door hun creativiteit. Dit initiatief weerspiegelt ons bredere engagement om onszelf te positioneren als een platform voor collectief nut,” zegt Jan De Moor, managing director van Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]