Clear Channel maakt kust digitaler

city play clear channel

Media / News

 

city play clear channelNa de lancering van City Play, het eerste digitale stadsnetwerk, en de I-conic schermen in het hart van de Europese hoofdstad, zet Clear Channel zijn algemene digitale strategie verder en vestigt de regie zich ook aan de kust. Vanaf deze zomer biedt City Play 23 nieuwe schermen aan op interessante locaties in de badplaatsen Knokke-Heist en Koksijde. Uit de voorlopige lijst van adressen springen topadressen in het oog zoals de Lippenslaan, Kunstlaan, alsook het Lichttorenplein en het Albertplein in Knokke. Maar de Zeelaan, de Leopold II Laan en Sint-Idesbald in Koksijde ontbreken evenmin. Clear Channel verwijst niet zonder trots naar de kwaliteit van het meubilair en naar de aanwezigheid in de winkelbuurten en andere populaire buurten, die telkens druk worden bezocht door een mix van actieve personen, shoppers en toeristen.

Aanwezigheid in de Europese hoofdstad in combinatie met een uitstekende zichtbaarheid aan de kust, laat adverteerders toe om tijdens de belangrijkste zomerevenementen te communiceren met een oplossing die innovatief en contextueel relevant is, zo meldt men bij Clear Channel. Bart Demeulenaere, Chief Commercial Officer bij Clear Channel Belgium & The Nederlands: « Door telkens te opteren voor de beste locaties, biedt City Play aan adverteerders de mogelijkheid om zichtbaar te zijn daar waar het moet en wanneer het moet: op het juiste moment, op de juiste plaats, in de juiste context en met de juiste boodschap!»

Clear Channel is al aanwezig met stadsmeubilair in Oostende, Bredene en Nieuwpoort, en bereikt naar eigen zeggen voortaan 71% van de bevolking aan de Belgische kust.