Het is u wellicht niet ontgaan dat Clear Channel programmatic buying introduceerde. In een eerste fase automatiseert Clear Channel het aankoopproces van campagnes en biedt de regie een directe toegang tot zijn inventory. Aankopen verlopen hierdoor flexibeler, sneller en in real time. Vanaf heden kunnen testers via het eigen platform van Clear Channel en het Demand Side Platform zelf de parameters van hun campagne programmeren om die maximaal te optimaliseren (duur van de campagne, share of voice, etc…) Kortom: doelgroepen gericht benaderen voor een verhoogde impact. De regie neemt verdere stappen in de ontwikkelingen van het eigen platform en via studies naar mogelijke linken met andere spelers in de programmatic markt. Programmatic heeft het aankoopproces gerevolutioneerd in verschillende grote mediasectoren: "We zijn ervan overtuigd dat dit ook het geval zal zijn voor de Out-Of-Homesector," zo meldt Clear Channel. "Parallel met de groei in digital Out-Of-Home, speelt programmatic een sleutelrol in de globale evolutie van onze business. Hoewel we op dit moment in de eerste ontwikkelingsfase zitten, toont programmatic al perfect aan dat Clear Channel erin geslaagd is om de oudste reclamedrager te transformeren naar een digital medium van de 21ste eeuw."
Mercedes deelt de sfeer tijdens het Autosalon op City Play
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]