Momenteel gaat minder dan 10 % van alle vrouwen in Brussel en Wallonië in op de uitnodiging van de overheid voor een gratis screeningsmammografie. Deze cijfers zijn bijzonder laag gezien het feit dat op Europees niveau een deelnemingspercentage van meer dan 75% wordt aanbevolen.
Om meer vrouwen te overtuigen van het belang van borstkankeronderzoek, lanceert Think Pink de ludieke campagne ‘Wie zorgt voor jouw borsten?’. Een uitnodiging voor vrouwen om massaal deel te nemen aan de gratis screening of Mammotest, georganiseerd door de overheid. Clear Channel verhoogt de zichtbaarheid van deze bewustmakingscampagne door ze uit te zenden op al haar digitale City Play-schermen in Brussel en Wallonië, alsook op de 4 I-CONIC-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). Baudouin Van de Berg, sales director Clear Channel Belgium: "Als platform voor collectief nut zijn we verheugd deze sensibiliseringscampagne te ondersteunen. Door onze digitale inventaris ten dienste van deze doelgerichte communicatie te stellen, hopen wij meer vrouwen ervan te overtuigen positief op de uitnodiging in te gaan "
De campagne is zichtbaar tot 20 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Think Pink en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]