Momenteel gaat minder dan 10 % van alle vrouwen in Brussel en Wallonië in op de uitnodiging van de overheid voor een gratis screeningsmammografie. Deze cijfers zijn bijzonder laag gezien het feit dat op Europees niveau een deelnemingspercentage van meer dan 75% wordt aanbevolen.
Om meer vrouwen te overtuigen van het belang van borstkankeronderzoek, lanceert Think Pink de ludieke campagne ‘Wie zorgt voor jouw borsten?’. Een uitnodiging voor vrouwen om massaal deel te nemen aan de gratis screening of Mammotest, georganiseerd door de overheid. Clear Channel verhoogt de zichtbaarheid van deze bewustmakingscampagne door ze uit te zenden op al haar digitale City Play-schermen in Brussel en Wallonië, alsook op de 4 I-CONIC-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karel). Baudouin Van de Berg, sales director Clear Channel Belgium: "Als platform voor collectief nut zijn we verheugd deze sensibiliseringscampagne te ondersteunen. Door onze digitale inventaris ten dienste van deze doelgerichte communicatie te stellen, hopen wij meer vrouwen ervan te overtuigen positief op de uitnodiging in te gaan "
De campagne is zichtbaar tot 20 mei en is het resultaat van een samenwerking tussen Think Pink en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]