Clear Channel zet zich in voor de strijd tegen de gezondheidscrisis en steunt #ClapAndAct, de nationale fondsenwervingscampagne voor Belgische academische ziekenhuizen, door zijn digitale schermen in het hele land beschikbaar te stellen.
Om het hoofd te bieden aan de coronacrisis voeren verschillende Belgische universitaire ziekenhuizen een nationale fondsenwervingscampagne om om hun activiteiten te ondersteunen. Deze ziekenhuizen, verzameld onder het label #ClapAndAct, doen een beroep op de vrijgevigheid van het grote publiek om hen te helpen bij het uitvoeren van hun onderzoeks- en innovatieopdrachten, in het bijzonder op het gebied van infectieziekten. Om deze ziekenhuizen te ondersteunen, worden de burgers uitgenodigd om de impact van hun 20.00 uur applaus te versterken door hen een gift te doen via www.clapandact.be.
De campagne is zichtbaar vanaf maandag 4 mei op de vier I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Charles V) en op alle digitale schermen van City Play in het hele land, waardoor het initiatief een nationale impact krijgt.