Click & collect met 87seconds en Krëfel

Crea / News

Na een eerste televisiespot in oktober dit jaar rond de “Big Collecte”, volgen nu twee nieuwe spots van Krëfel. 87seconds helpt zo de retailer om zijn click & collect-diensten en de aan huis TV-installatie te promoten. 

Voor de click & collect diensten en de TV-installatie werd er gewerkt aan een imagocampagne waarbij Krëfel zich profileert als dé belangrijke elektropartner doorheen de belangrijke momenten in het leven: denk maar aan een eerste keer samenwonen met jouw vriend/vriendin (zoals in de campagne ook te zien is). De jonge tortelduifjes doen een beroep op de diensten van Krëfel in click & collect en voor de TV-installatie. Frédéric Berghmans, communicatiedirecteur bij Krëfel: “Met deze click & collect, en de aan huis TV-installatie, willen we tonen dat Krëfel blijft zoeken naar manieren om de klantenservice te optimaliseren. Een nationale TV campagne leek ons dan ook het meest aangewezen om het grote publiek te bereiken. Het team van 87seconds, die we intussen goed kennen, werkte een concept uit en verzorgde de hele productie. Dit is een samenwerkingsvorm, waarbij creatie en productie bij eenzelfde bureau zit, die we wel kunnen appreciëren.”

Philip Swinnen, managing director bij 87seconds: “Het is een genoegen om Krëfel te ondersteunen bij de creatie van deze imagospots waarmee ze in de eerste plaats een jonger doelpubliek wensen aan te spreken. Krëfel die er in elke belangrijke levensfase voor jou is, is een zeer krachtige boodschap; we zien dan ook nog wel wat mogelijkheden om op deze campagne verder te bouwen in 2021.”