Clicktrust, het biddable mediabureau uit Brussel dat zowel klanten helpt met strategie en uitvoering, zag tijdens de lockdown in dat de noden van klanten nu nog groter waren dan ervoor. Om hieraan te voldoen kwamen twee nieuwe talenten met ervaring aan boord.
“Al snel tijdens de lockdown zagen we dat we net dan onze bestaande klanten extra moesten ondersteunen,” verklaart Fabian Van de Wiele, CEO van Clicktrust. “Nu de lockdown gedaan is zien we ook dat er heel wat zaken in beweging komen. Met de vakantieperiode in aantocht was het cruciaal om het aanwerven zeker niet te vertragen.”
Daarom kwamen Thomas De Coster, met 5 jaar ervaring bij Dentsu Aegis in Adops, en Dounia Albichari, met twee jaar ervaring bij Pernod Ricard, tijdens de maanden mei en juni aan boord. Beiden gaan aan de slag als digital performance analyst waar ze hun reeds opgebouwde expertise en ervaring verder toepassen en uitbreiden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]