Clicktrust zet nieuwe jaar in met 5 aanwinsten

News / People

Het Brusselse data-driven digital media agency Clicktrust, dat klanten helpt met zowel de strategie als de uitvoering van hun digitale marketing ampagnes, blijft uitbreiden. In het najaar van 2021 verwelkomde het agency vijf nieuwe medewerkers. Fabian Van de Wiele, CEO, legt uit: “Nieuw sinds dit jaar is de Clicktrust Bootcamp. Tijdens deze twee weken leren onze nieuwe collega’s niet enkel ons agency en onze values kennen, maar krijgen ze ook training in verschillende aspecten binnen digitale marketing. Deze opleidingen worden verzorgd door onze eigen Head of Training & Personal Development, Alexandre Massart, en zorgen ervoor dat onze nieuwe teamleden meteen een vliegende start kunnen maken binnen Clicktrust.”

De volgende collega’s zijn ondertussen succesvol ingewerkt binnen Clicktrust:

  • Patrick Kibale startte zijn carrière in digital marketing in 2015 bij l’Oreal. Zijn enorme drive om dieper te duiken in strategische plannen, overtuigde hem enkele jaren geleden al om te kiezen voor een job bij een agency. Hij blinkt uit in presenteren, social media & digital transformation.
  • Geoffrey Haesaert deed de afgelopen 4 jaar ervaring op als Paid Search Specialist bij IPG Mediabrands, waar hij de kans kreeg te werken voor klanten in verschillende sectoren (Banking, E-Commerce, Automotive & FMCG). Hij is erg analytisch en doet niks liever dan duiken in de PPC campagnes van zijn klanten.
  • Enrico Cadei: Na jaren werken in de hospitality sector, ging hij tijdens het begin van de pandemie voor een carrièreswitch en zette hij z’n eigen e-commerce business op. Deze ervaring en een intensieve training in Data Driven Marketing maken hem tot de sterke Digital Performance Analyst die hij vandaag is.
  • Sarah Derba heeft net een bachelor in E-Business én een executive master in Digital Communication op zak. Dankzij verschillende stages en studentenjobs bouwde ze reeds een eerste ervaring op binnen SEO en Social Advertising.
  • Ook Benjamin Hec komt net van de schoolbanken en bouwde een sterke ervaring in PPC op tijdens de stages van zijn opleiding in Marketing & E-Commerce. Net als Sarah Derba staat hij te springen om zijn expertise verder te ontwikkelen bij Clicktrust.

Clicktrust, dat nu 25 werknemers telt, is dus klaar voor 2022.