De Club van Lotharingen heeft het beheer van zijn communicatiemedia toevertrouwd aan Custom Regie. De regie heeft als taak om kwalitatieve en gerichte reclameboodschappen te integreren in de media van de Club.
De Club van Lotharingen werd opgericht in 1998 en is een ontmoetings- en netwerkplaats voor bedrijfsleiders uit de openbare en privésector, vrije beroepen en grote namen uit de academische en politieke wereld. Het communiceert met zijn leden via zijn website, nieuwsbrieven, digitale applicatie en het tijdschrift ‘Leaders’, dat tweemaandelijks gepubliceerd wordt het Frans en Nederlands en verspreid wordt door Bpost aan zijn leden. Het magazine wordt ook gratis uitgedeeld tijdens de vijfhonderd jaarlijkse evenementen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]