CM en LDV United worden soft

Het festivalseizoen is zo goed als achter de rug. Duizenden mensen konden opnieuw genieten van zon, gezelligheid en indrukwekkende line-ups. CM zorgde er deze zomer voor dat het effectief bij genieten bleef. Want hoewel een deuntje of een zomerhit al eens mag blijven hangen, wil je niet met een blijvende “tuuuuut” in de oren zitten.
Daarom was CM aanwezig op de festivalweide met gratis oordoppen en een zachte reminder. Want gehoorschade is een aandoening die al eens wordt vergeten. Bovendien denken velen dat oordoppen de muzikale ervaring doen kelderen. Niet dus. Met een ludieke campagne van de hand van LDV United toont CM dat zachter daarom niet minder straf moet zijn. In een filmpje, posters en op POS-materiaal zien we drie muzikale beestjes. Kleurrijk, schattig, maar vooral heel zacht.
Het Nederlandse productiehuis Job, Joris en Marieke stond in voor de animatie. De campagne past in de nieuwe positie die CM heeft ingenomen. Want CM is geen ziekenfonds meer, maar een gezondheidsfonds. Zo willen ze niet enkel ingrijpen als er problemen zijn, maar vooral problemen voorkomen.
Credits:
Client: CM
Contact: Nico Sablon, Herman Janssens, Sofie Van Wemmel
Agency: LDV United
Account: Ine Mannaerts, Elise Crispeels
Strategy: Tomas Sweertvaegher
CD: Dennis Vandewalle, Dries De Bruyn
Creative: Thomas Thysens
Design: Niki Desiron, Julie Van Reeth
Production: Job Joris & Marieke
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]