Doorheen de jaren is de manier waarop we naar gezondheid kijken erg veranderd. En wat we verstaan onder een ‘gezond leven’. CM verandert mee en wil niet langer een ziekenfonds zijn, maar wel een gezondheidsfonds. Om deze nieuwe missie bekend te maken, ontwikkelde LDV United een imagocampagne. Centraal in de campagne: een nieuwe tv-spot waarin we vertellen dat CM als ‘gezondheidsfonds’ niet meer dan logisch is, als je ziet wat ze allemaal doen. De film toont letterlijk hoeveel mensen CM ieder jaar helpt, en wat die hulp allemaal kan inhouden. Deze insteek wordt verder uitgerold in print en online. Deze campagne is dus de start van een nieuw verhaal voor CM. Eentje waarin ‘gezondheid’ het vertrekpunt is.
Credits
Client: CM
Agency: LDV United
Contact Client: Nico Sablon
Account Team: Nathalie Dumortier, Elise Crispeels
Creative Direction: Kristof Snels, Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Production: Czar.be
Director: Salsa
Music & Soundeffects: Gregory Caron
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]