Maxus zal vanaf 2020 het online mediabudget van de Christelijke Mutualiteit beheren. “We zijn enorm blij met deze winst en kunnen op deze manier nog meer geïntegreerde strategieën en plannen uitwerken voor CM.” In mei 2018 werd Maxus reeds als partner uitgekozen voor de offline media en nu komt daar ook het digitale gedeelte bij. Nico Sablon, marketing-, communicatie- & salesmanager bij CM Landsbond, licht toe: “Met CM willen we graag de volgende stap zetten in de online aanpak van onze advertising. Door de integratie van onze online én offline advertising bij Maxus, zijn we er van overtuigd dat we efficiënter én effectiever kunnen werken.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]