Maxus zal vanaf 2020 het online mediabudget van de Christelijke Mutualiteit beheren. “We zijn enorm blij met deze winst en kunnen op deze manier nog meer geïntegreerde strategieën en plannen uitwerken voor CM.” In mei 2018 werd Maxus reeds als partner uitgekozen voor de offline media en nu komt daar ook het digitale gedeelte bij. Nico Sablon, marketing-, communicatie- & salesmanager bij CM Landsbond, licht toe: “Met CM willen we graag de volgende stap zetten in de online aanpak van onze advertising. Door de integratie van onze online én offline advertising bij Maxus, zijn we er van overtuigd dat we efficiënter én effectiever kunnen werken.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]