Not too late: It's the content, stupid!

Media / News / Research

content marketing fast forward 18Custo introduceert het bekende Nederlandse #CMFF in België. Op 31 mei komen onder andere Ann Handley en Lazar Dzamic uw en onze kennis bijspijkeren.

Ann Handley

Ann Handley


Ann Handley, de leading lady van content marketing, wordt zonder twijfel de top of the bill van de eerste editie van #CMFF in België. Deze beststellerauteur is chief content officer van MarketingProfs, een opleidingsbedrijf dat zich richt tot marketeers. Ze schreef onder andere ‘Content rules’ en ‘Everybody writes’ en werd door ForbesWoman verkozen tot een van de beste 20 vrouwelijke bloggers. Maar Ann Handley is niet de enige straffe spreker die het podium in Brussel op 31 mei zal onveilig maken.
Lazar Dzamic

Lazar Dzamic


Zo is er Lazar Dzamic, ex-planning director in heel wat bureaus, maar ook bij Google ZOO. Hij zal het hebben over het belang van data om tot creatieve ideeën te komen.
Victor W. Gao

Victor W. Gao


Victor W. Goa zal het hebben over de contentstrategie van eletronicaspeler Arrow, terwijl Inga Batur over haar eigen ervaringen als blogger zal vertellen. Andre Alpar tot slot komt uit Duitsland en was er CEO van contentmarketingbureau Performics.  Deze sprekers verzorgen het namiddagprogramma. In de voormiddag kunt u in een klein groepje aanschuiven aan een van de experttafels, waar contentmarketingexperts vragen uw beantwoorden en u ervaringen kunt uitwisselen. Concreet krijgt u die voormiddag de kans om binnen ruim 10 expertonderwerpen interactief te spreken met en te leren van experts. De eerste onderwerpen zijn: 'Branding Challenges in Content Marketing’, Beyond SEO: hero and other quality content’, 'Data-driven (video) content marketing’, ‘How to create an effective Content Marketing Strategy?!’, ‘How to reinvent your print magazine as a digital touchpoint’en 'How to take your content marketing to the next level with storydoing’. Meer onderwerpen volgen in de komende weken
Ontdek het volledige programma op http://cmffevents.be/ En goed nieuws voor PUB-abonnees: omdat PUB mediapartner van dit event is krijgen PUB-abonnees 20% korting voor deelname aan #CMFF 2018. Gebruik hiervoor de code PUBCMFF20.