CNN Worldwide versterkt CNNMoney zowel digitaal als op televisie. Het heeft extra mensen aangeworven en start nieuwe series en franchises op maat van de regio's en doelgroepen waar CNNMoney actief is.
CNNMoney bedient markten in Europa, Azië, Latijns Amerika en het Midden-Oosten. In deze regio's brengt het verslag uit over economie, zaken, managers en merken. De presentatoren en nieuwsmakers Richard Quest, Nina dos Santos, Maggie Lake en John Defterio, zullen de versterking van het merk dragen.
CNN.com/International bereikt zowat 422 televisiekijkers wereldwijd. Zijn applicatie werd meer dan 42 miljoen keer gedownload.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]