CNN Worldwide versterkt CNNMoney zowel digitaal als op televisie. Het heeft extra mensen aangeworven en start nieuwe series en franchises op maat van de regio's en doelgroepen waar CNNMoney actief is.
CNNMoney bedient markten in Europa, Azië, Latijns Amerika en het Midden-Oosten. In deze regio's brengt het verslag uit over economie, zaken, managers en merken. De presentatoren en nieuwsmakers Richard Quest, Nina dos Santos, Maggie Lake en John Defterio, zullen de versterking van het merk dragen.
CNN.com/International bereikt zowat 422 televisiekijkers wereldwijd. Zijn applicatie werd meer dan 42 miljoen keer gedownload.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]