Coca-Cola Christmas nu al in feeststemming

In Nederland heeft de Coca-Cola Christmas bow-label heeft de Packaging Innovations Award 2016 gewonnen. In totaal streden zes genomineerden voor deze award. De winnaar werd aan het eind van de dag gekozen door een vakjury en het aanwezige publiek op Packaging innovations.
Het bow-label is een smalbaan rotatie oplossing welke toegepast wordt op standaard hoge snelheid etiketteermachines. Het heeft een meerdaagse structuur en is geproduceerd op een speciaal nieuw ontwikkelde machine. Bow-labels werden origineel met de hand gemaakt. Na 18 maanden van R&D, ontwikkelen en veel testen is het bow-label ontstaan. Een wrap around label bestaande uit drie lagen die, net als het standaard label op dezelfde snelheid 40.000 flessen per uur verwerkt kan worden bij de bottelaars. Een hele uitdaging om dit te realiseren voor 39 landen en in 21 verschillende formaten, maar het is Eshuis gelukt.
De tweede plaats ging naar Schur Jar Bag, een sta-zak door middel van speciale bedrukking en vormgeving het optische uiterlijk heeft gekregen van een weckpot. De derde plaats ging naar Foodmailer, een duurzaam verpakkingsconcept van Bunzl Retail & Industry.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]