Coca-Cola lanceert een compleet nieuwe look voor zijn light-versie, die al sinds 1983 op de Belgische markt is. Het nieuwe 'bubbly' design benadrukt de gekende en onveranderde smaak van Coca-Cola light. Ook de Coca-Cola light lemon krijgt een nieuw jasje. België en Luxemburg krijgen de primeur en zijn de allereerste landen wereldwijd waar de nieuwe look gelanceerd wordt.
De nieuwe look past volledig bij de visie van Coca-Cola light: ten volle genieten van de kleine gezellige momentjes in het leven. Daarom wil Coca-Cola light samen met millennials deze zorgeloze, vrije momenten vieren. Millennials willen ten volle van het leven genieten en hechten veel belang aan kleine, leuke momenten, alleen of met vrienden. Voor deze gelegenheid ontworpen twee social media influencers en Coca-Cola light fans An-Katrien Casselman en Virginie Philippot een T-shirt met hun favoriete quote over genieten van de kleine dingen in het leven. De designs worden op 5 oktober onthuld op de Belgische Instagram account van Coca-Cola light. De exclusieve T-shirts zullen niet te koop aangeboden worden, maar zullen verkrijgbaar zijn via wedstrijden op de sociale media van Coca-Cola light en op die van de beide influencers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]