šŸŽ¼ ā€˜Coca-Cola Sessions’ krijgen XL-editie

Marketing / News

De ā€˜Coca-Cola Sessions’ in de Brusselse AB, waarbij de concertzaal samen met Coca-Cola haar deuren opent voor jong aanstormend talent, zijn dit jaar aan hun tiende editie toe. Deze verjaardag willen ze niet onopgemerkt voorbij laten gaan, en dus vindt op 23 februari een XL-editie plaats. Naar goede gewoonte staat er weer een nieuwe generatie Belgische beloften klaar.

Het idee voor een concertreeks waarin jong talent van eigen bodem centraal staat, ontstond in 2009. Ancienne Belgique maakt er al 40 jaar haar missie van om Belgische artiesten niet alleen een podiumplek te geven, maar ook een thuis voor hen te zijn en ze op lange termijn te ondersteunen, net zoals Coca-Cola veel belang hecht aan de ondersteuning en motivatie van jong talent. En zo ontstonden de ā€˜Coca-Cola Sessions’, waarbij jonge muziekmakers de kans krijgen om live op het iconische podium van de AB op te treden. Anouk Van Hauteghem, marketing director BeLux van Coca-Cola: ā€œHet is ƩƩn van onze prioriteiten om jongeren te ondersteunen in het ontwikkelen van hun talenten. Omdat muziek, net als Coca-Cola, mensen samenbrengt, zijn de ā€˜Coca-Cola Sessions’ dan ook het uitgelezen initiatief om jong, muzikaal en lokaal talent een extra duwtje in de rug te geven.ā€

Hoewel de tiende verjaardag van de concertreeks en het imposante lijstje artiesten die er gelanceerd werden reden geven tot nostalgie, kijken Coca-Cola en AB naar de toekomst. Om de tiende verjaardag te vieren zal de ā€˜Coca-Cola Session’ op 23 februari een XL-editie worden met vier beloftevolle jonge artiesten op het podium. Dit jaar prijken Belgische hiphoptalenten alsĀ Tsar B, Dvtch Norris, Ruby Grace en Ashley Morgan op het programma van de ā€˜Coca-Cola Sessions XL-editie’.Ā Het volledige programma, info en tickets vind je op  abconcerts.beĀ Ā 

  • Ā