Cock’s Fresh wijzigt zijn merknaam en wordt Chez Charles. Het consumentenmerk produceert en verkoopt een volledige gamma salades en charcuterie, bereid volgens de recepten van stichter Charles De Cock. Anno 1935 maakte hij bereidingen op een ambachtelijke werkwijze, gebruik makende van de beste recepturen en ingrediënten. Iets meer dan 80 jaar later houdt De Cock Vleeswaren nog altijd vast aan deze traditie. Sterker, het is er er zelfs zo trots op dat het besloten heeft om zijn roots te benadrukken met een nieuwe merknaam: als eerbetoon aan Charles De Cock wordt de merknaam Cock’s Fresh geleidelijk aan vervangen worden door Chez Charles. Daarbij blijft het trouw aan de traditionele kwaliteit, technieken en ingrediënten en aan de hersluitbare verpakking.
Om de consument te laten wennen aan de nieuwe merknaam, zal de rebranding geleidelijk gebeuren en pas tegen eind december van dit jaar afgerond zijn. De nieuwe merknaam opent in één moeite mogelijkheden om te voldoen aan de groeiende vraag in het buitenland. Het zal tot slot het uithangbord vormen voor de 'Chez Charles'-conceptstores. De interne marketingdienst van De Cock Vleeswaren heeft de nieuwe merknaam annex het logo zelf ontwikkeld.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]