Ondanks de zes nominaties in de categorie Media bleef ons land in Cannes achter met lege handen op het moment dat het eremetaal werd uitgedeeld. Gelukkig waren er al enkele awards voor de zwart-geel-rode bureaus, waarbij tot nu vooral die van These Days opvallen. Want jawel, ook in Design werd de campagne Coins of Hope opgemerkt. Voor deze campagne kreeg het bureau tot nu een Gold en een Silver Lion in de categorie PR, en drie Bronze Lions in respectievelijk Outdoor, Direct en nu dus ook Design.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]