Op de shortlists Promo & Activation, PR, Cyber en Outdoor van de Cannes Lions staan diverse Belgische campagnes in de lijst van nominaties. Opvallend is het grote aantal vermeldingen van de campagne Coins of Hope van These Days voor Child Focus. Zijn de coins klaar voor een medaille? Maar ook andere bureaus mogen hoop koesteren: BBDO, DDB, FamousGrey, TBWA, LDV United en Happiness.
Promo & Activation (met in de jury Pieter Staes van These Days)
– 3 nominaties voor "Skin Memories" van BBDO voor Euromelanoma
– 2 voor "Coins of Hope"
– "The impossible signing session" van DDB voor Bol.com
– "Remumber" de FamousGrey voor Ketnet
– "Notfairbnb" van TBWA voor Solidarité Grands Froids
PR (met in de jury Annick Boyen van Weber Shandwick)
- 2 voor "Coins of Hope"
- 2 voor "The impossible signing session"
- "Notfairbnb"
- "Surprise Selection" van LDV United voor Special Olympics
- "I’m still here" van DDB voor Alzheimer Liga
Cyber (met in de jury Katrien Bottez van FamousGrey)
- "Meet the Real Stars" van DDB voor Ikea
- "Pre-Roll Concerts" van DDB voor StuBru
- "Shares for Shares" van Happiness voor Homeyz
- "Klarafy" van FamousGrey voor Klara.
Outdoor
- 3 voor "Coins of Hope"
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]