Cojak zegt #Tankjewel

Ontwerp- en communicatiestudio Cojak stond in voor de strategie, het creatieve concept en de communicatiecampagne van #Tankjewel, de campagne voor de Week van de Milieuvriendelijke voertuigen. Die ging zaterdag van start.
Vlaams minister van Energie Bart Tommelein bedankte in Kortrijk de eerste bestuurder die zijn auto elektrisch kwam opladen. Met de campagne wil de Vlaamse overheid iedereen bedanken die kiest voor groenere alternatieven en zoveel mogelijk mensen overtuigen om de overstap te overwegen.
De Vlaamse overheid ondersteunt de keuze voor milieuvriendelijke voertuigen op verschillende manieren. Deze week zetten de autodealers hun milieuvriendelijke voertuigen in de kijker en kan je op heel veel plaatsen een proefrit maken. Cojak zorgde voor herkenbaar campagnemateriaal voor de autodealers en maakte een spotify-lijst met nummers die de campagne kunnen ondersteunen. Alle acties tijdens de milieuvriendelijke week vind u hier.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]