
De Belgische formule van verfwinkels Colora, waar zowel particulieren als professionele schilders terecht kunnen, koos voor een imagocampagne met een perfecte dekking. De 'Perfect Gedekt'-campagne werd uitgerold in Vlaanderen en Wallonië via verschillende communicatiekanalen. Van televisie over een stevige printcampagne en opvallende winkeletalages tot social media en POS-materiaal.
De resultaten? Het doel werd behaald en Colora merkt een omzetstjging van 20%. The DreamMm tekende voor deze campagne. Onlangs vierden het bureau zijn eerste verjaardag en met deze allereerste televisiecampagne schieten ze meteen raak.

Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]