Colruyt is tweede jaar op rij Retailer of the Year

In de afgelopen maanden hebben ruim 165.000 Belgische consumenten hun stem uitgebracht op hun favoriete (web)winkel. Colruyt is de grote winnaar van deze nieuwe editie met een dubbele prijs. De supermarkt behaalt voor het tweede jaar op rij de hoogste eindscore en wordt bekroond tot ‘Qrf Retailer of the Year’ 2018-2019. Ook heeft Colruyt de award ‘Qrf Beste Winkelketen van België’ 2018-2019 in ontvangst genomen.
De ‘Qrf Webshop Awards België 2018-2019’ gaat naar schoenspecialist Torfs. De vakprijs, die bijzondere aandacht besteedt aan duurzaamheid, de ‘Qrf Retail Sustainability Award’, is deze editie uitgereikt aan De Kringwinkel. De ‘Qrf Best Newcomer Award’, een nieuwe prijs, wordt toegekend aan Chez Claire.
De verkiezingen van 2018 brachten aan het licht dat de Belgische consumenten boven alles de meeste waarde hechten aan het prijsaspect, voor de webshops in het bijzonder. In fysieke winkels worden de service-gerelateerde aspecten steeds belangrijker. Zo wordt er ten op zichte van enkele jaren geleden eerder gekocht vanwege de deskundigheid en de klantvriendelijkheid van het personeel. Bekijk alle winnaars op de website van de Retail of the Year award.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


