Colruyt kookt voor flexitariërs

15 % van de Colruyt-klanten legt af een toe een vegetarisch product, zoals groenteburgers, falafels en broodbeleg, in zijn winkelkar. Dat aandeel flexitariërs, mensen die een of meer dagen per week geen vlees of vis eten, blijft stijgen. Daarom brengt Colruyt op 24 oktober een tweede vegetarisch kookboek uit: ‘Veggie mood’. Het Colruyt-kookteam bedacht 91 recepten voor flexitariërs, maar evengoed voor vegetariërs en veganisten. Groenten spelen de hoofdrol, aangevuld met peulvruchten, granen, noten, pitten en zaden. ‘Veggie mood’ is vanaf 24 oktober verkrijgbaar in alle Colruyt-winkels.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]


