Colruyt test in zijn winkel in Avelgem als eerste Belgische distributeur en als een van de eersten in Europa een nieuw systeem met elektronische prijsetiketten met kleuren. De bekende Rode Prijzen van Colruyt kunnen daardoor, net als op de papieren etiketten, ook echt in het rood verschijnen. Dankzij dit systeem kunnen de medewerkers in de winkel ook efficiënter werken. Zo bespaart de retailer geld dat hij kan investeren in de laagste prijzen en in dienstverlening. “Elektronische prijsetiketten bestaan al langer”, zegt Guy Elewaut, directeur marketing bij Colruyt. “Maar we wilden een betaalbaar en duurzaam systeem dat het prijsbeleid van Colruyt letterlijk in kleur kan weergeven. Die technologie hebben we nu gevonden en gaan we als één van de eerste retailers in Europa en zeker in België op deze schaal gebruiken.”
De nieuwe elektronische etiketten zijn groter, waardoor prijzen groter en duidelijker weergegeven worden. Ze kunnen ook in kleur oplichten, zodat de gewone laagste prijzen zwart en de verlaagde of ‘rode’ prijzen echt rood kleuren. En als er een Extra-korting is, verschijnt die samen met de verrekende prijs.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]