Belgocontrol bestaat twintig jaar en dat heeft de luchtverkeersleider gevierd met een nieuwe naam, logo en huisstijl: Skeyes. Communicatiebureau Comith legde samen met de staf de krijtlijnen voor het nieuwe verhaal vast. Stap voor stap werd het verhaal concreter: een volledig voorbereidingstraject, van een longlist met namen naar een shortlist, van een typo- en kleurenanalyse naar een ontwerp van het nieuwe logo en een compleet nieuwe huisstijl. De naam ‘Skeyes’ - zelf spelt het 'nieuwe bedrijf de naam als skeyes - combineert een veiligheidsgevoel – de partner die alles (voor)ziet – met een human touch. De baseline ‘nice to guide you’ maakt het klantgerichte partnership tussen Skeyes en de gebruikers van het luchtruim duidelijk voelbaar. De nieuwe naam is een volmondig ‘yes’ aan de toekomst van luchtverkeersleiding.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]