CommPass legt tijdens zijn ‘Essentials - Market’ de focus op de actoren en processen binnen de reclamemarkt. Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces?
In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. Deze lessenreeks wordt gedragen door professionals die met beide voeten in de praktijk staan.
De cursus vindt plaats in vier avondsessies, telkens op dinsdag van 17u30 tot 20u30:
24/04: het standpunt van de adverteerders
08/05: media trading & pitches
15/05: de waarde van mediamerken
29/05: media-strategieën in de praktijk
De sessies vinden plaats in het RTL-House, Georginlaan 2 te 1030 Brussel. Meer informatie over het programma en over de inschrijvingen vindt u op de website van CommPass.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]