CommPass deelt visie op media-ecosysteem

CommPass legt tijdens zijn ‘Essentials - Market’ de focus op de actoren en processen binnen de reclamemarkt. Hoe bouwt men media-merken en hoe worden ze vermarkt? Hoe komt men tot een mediastrategie, en hoe verloopt de aankoop en het trading proces? Wat zijn de verwachtingen van de adverteerders? Hoe verloopt een mediapitch proces?
In deze cyclus worden de ecosystemen binnen de reclamemarkt zorgvuldig uitgelegd. Alle actoren komen aan bod met hun rol, hun werking en hun soms tegenstrijdige belangen. Deze lessenreeks wordt gedragen door professionals die met beide voeten in de praktijk staan.
De cursus vindt plaats in vier avondsessies, telkens op dinsdag van 17u30 tot 20u30:
24/04: het standpunt van de adverteerders
08/05: media trading & pitches
15/05: de waarde van mediamerken
29/05: media-strategieën in de praktijk
De sessies vinden plaats in het RTL-House, Georginlaan 2 te 1030 Brussel. Meer informatie over het programma en over de inschrijvingen vindt u op de website van CommPass.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]