Op 8 februari vindt de derde Media Vision Day plaats, het eerste grote event in het nieuwe jaar van CommPass, met als thema “Hybrid: the power of ‘and’”. De digitalisering heeft nieuwe dimensies toegevoegd aan de manier waarop media verspreid en geconsumeerd worden. Er komen bovendien met de nieuwe technologieën steeds meer nieuwe krachtige touchpoints bij. Hoe brengen we dit allemaal samen? Omarmen we het nieuwe en gooien we het oude weg? Of combineren we het beste uit twee werelden binnen een krachtig geheel?
Tijdens de Media Vision Day gaat CommPass dieper in op verschillende aspecten van onze hybride realiteit. De intrede van technologie vereist nieuwe, vaak zeer gespecialiseerde expertises. Hoe kunnen we de specialisten laten samenwerken met de generalisten die het overzicht moeten bewaren? Wat zijn de mogelijke recepten voor een geslaagde integratie? Media komen daarnaast steeds minder bij de consument via een enkelvoudig kanaal. Tv is een “device” geworden, Kranten een platform. De nieuwe norm is multiplatform. Zijn die platformen neutraal voor de gebruiker? Wat zijn de gevolgen voor de impact? Technologie zou ten slotte alles meetbaar maken. In de praktijk blijkt het een stuk minder eenvoudig om devices te verbinden met eye-balls. Hoe kunnen we alle kanalen samenbrengen om een globaal beeld van hun bereik te schetsen? Een aantal binnen- en buitenlandse sprekers zullen deze onderwerpen toelichten en voeding geven aan inspirerende debatten. Meer details over het programma volgen binnenkort. Inschrijven kan via de website van CommPass.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]