Communiceer op een efficiënte manier via winkelkarretjes

Highco

Laat uw mediacampagne op wieltjes lopen
Om uw mediacampagne te communiceren via winkelkarretjes biedt HighCo Shelf Service twee media solutions aan, nl. Vision Move en Vision Drive. Beide producten zijn gebaseerd op een OOH-oplossing (Out of Home). Uw boodschap wordt enerzijds aan de voorzijde van de kar (Vision Move) geplaatst, anderzijds heeft u de mogelijkheid om uw boodschap op een drager te plaatsen, die tussen de handen (Vision Drive) van de consument verschijnt.
Onze merchandisers kunnen uw reclameboodschap op bijna 40.000 winkelkarretjes (netwerk Carrefour en Delhaize) plaatsen. De consument rijdt letterlijk rond met uw reclameboodschap startende vanop de parking en dit tijdens de volledige duur van het winkelbezoek. Een consument heeft zijn winkelkarretje gemiddeld 40 tot 45 minuten bij zich.
Beide communicatietoepassingen hebben als doelstelling de klant naar uw product te brengen om zo een mobiele merkbekendheid te creëren. Op deze manier heeft u een zeer groot bereik en dit in een beperkte zone. Uw boodschap blijft minimum 3 weken in het achterhoofd van de klant hangen.

46% van de consumenten koopt opnieuw een product voorgesteld via Vision Move*
66% van de consumenten voelt zich nauwer verbonden met een merk dat communiceert in de winkel*
> 1.000.000 mensen gebruiken dagelijks een winkelkarretje tijdens hun winkelbezoek**

 
* LISTEN « De perceptie die een consument heeft bij een promotie » 2017
** HighCo 2016

Klik hier voor meer info over Vision Move
Klik hier voor meer info over Vision Drive
Interesse in de Vision Move en/of Vision Drive? Stuur een mail naar sales@highco.be en wij contacteren u zo spoedig mogelijk.