ComPass verklapt the art of recommendation

De voortschrijdende digitalisering heeft de hedendaagse consument helemaal “connected” gemaakt. Hij heeft nu uitgebreide middelen om zich te informeren, om te reageren en om te beinvloeden. Daardoor is het “traditionele model” van push communicatie onder druk komen te staan en moet een mediastrategie vandaag helemaal anders aangepakt worden. Paid, Owned en Earned media eisen daarbij een evenwaardige plaats op, en de juiste balans vinden tussen deze kanalen is “the new art of recommendation”.
CommPass heeft aandacht voor deze evolutie en heeft de 'Advanced' cursus verder aangepast. Het centrale thema blijft “challenging the status quo!”: losgeraken van hoe we het altijd al gedaan hebben, en durven nieuwe paden inslaan. Daarvoor is meer kennis nodig van inhoudelijke elementen als merk en consument, waarvoor we in de lessenreeks gereputeerde sprekers hebben kunnen aantrekken. De rode draad in deze cursus zijn de cases uit de praktijk, waarmee de sprekers hun visies en adviezen tastbaar en bevattelijk kunnen maken.
Aanvullend kan de AMMA “Best of 2017” op 27 maart (namiddag) worden bijgewoond, waar de beste, genomineerde cases van 2017 in het kort worden gepresenteerd. De opleiding is gericht aan mensen die beroepshalve met communicatie bezig zijn - ongeacht hun achtergrond - en die adviezen moeten geven, intern of extern. Meer info over het programma en inschrijvingen vindt u op de website van de GRP.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]