Voice kreeg twee jaar geleden de vraag om een PR-plan te ontwikkelen voor ASICS Benelux. Keep Track is een online newsdesk ontwikkeld door Voice, speciaal voor ASICS. Bloggers en journalisten kunnen er terecht voor hardloopnieuws en tips & tricks in een ASICS-jasje. Keep Track is geen doel op zich, maar een tool die toelaat om conversaties te creëren rond ASICS en om relaties op te bouwen met bloggers en journalisten.
Keep Track in cijfers
|
Twee keer per maand worden bloggers en journalisten gecontacteerd met pakkende en sportieve content. Op basis van hun feedback wordt het verhaal van Keep Track verder uitgebouwd. Zijn er bloggers die nieuwe uitdagingen willen? Dan krijgen ze een aantal wedstrijdvoorstellen. Staan er grote wedstrijden op de agenda? Dan deelt Keep Track nog snel even wat ademhalingstips om rustig te blijven tijdens een wedstrijd. Staat het winteruur voor de deur? Dan vertelt Keep Track hoe je veilig in het donker loopt...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]