Coolblue heeft uitstekend ZIGT

Electronica(r)etailer Coolblue heeft na een marktoriëntatie ZIGT als nieuw mediabureau gekozen. ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes op onder meer TV en radio in zowel Nederland als België. Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culturele fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue, te weten: Eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen. Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue zegt hierover: “Wat ons vooral aanspreekt in ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarde Vrienden: eerlijk, direct, open.” Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGT met (r)etail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze.
“We zijn er fier op dat we samen met CoolBlue mogen werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes. Met als motto ‘alles voor een glimlach’ gaat CoolBlue de Vlaamse consument voor zich winnen,” aldus Laura Moerkerken van ZIGT.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]