Electronica(r)etailer Coolblue heeft na een marktoriëntatie ZIGT als nieuw mediabureau gekozen. ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes op onder meer TV en radio in zowel Nederland als België. Belangrijk aspect in de keuze voor ZIGT was de culturele fit op basis van de belangrijkste kernwaarden van Coolblue, te weten: Eigenzinnig, vrienden, flexibel en gewoon doen. Martine van Leeuwen, mediaplanner bij Coolblue zegt hierover: “Wat ons vooral aanspreekt in ZIGT is hun transparantie. Dat sluit perfect aan bij onze kernwaarde Vrienden: eerlijk, direct, open.” Daarnaast speelde de sterke ervaring van ZIGT met (r)etail in zowel Nederland als België een belangrijke rol in de keuze.
“We zijn er fier op dat we samen met CoolBlue mogen werken aan het verder optimaliseren van hun campagnes. Met als motto ‘alles voor een glimlach’ gaat CoolBlue de Vlaamse consument voor zich winnen,” aldus Laura Moerkerken van ZIGT.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]