Webwinkel Coolblue zond op 8 juni zijn allereerste tv-spot in Vlaanderen uit. Het snelgroeiende bedrijf wil met een grootschalige televisiecampagne zijn naamsbekendheid en verkoop nog harder laten groeien. Door in de reclame te focussen op beloftes als 'Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis' en 'Vandaag besteld, vanavond in huis' wil Coolblue zijn 'obsessieve' focus op klantentevredenheid door meer mensen laten ervaren.
In januari zond Coolblue al zijn eerste tv-spot in Nederland uit. Voordien had het bedrijf nauwelijks in reclame geïnvesteerd. "We zijn de afgelopen jaren keihard gegroeid door mond-tot-mond-reclame," zegt Jeroen Van Camp, woordvoerder van Coolblue België. "Nu is het tijd om nóg harder te groeien met tv-reclame. Want we meten en weten: áls mensen ons ervaren, zijn ze vaak zo enthousiast dat ze het ook weer aan anderen vertellen." De tv-spot werd ontwikkeld met reclamebureau Duval Guillaume en productiemaatschappij 100% Halal.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]