Coolblue ontdekt televisiereclame

Webwinkel Coolblue zond op 8 juni zijn allereerste tv-spot in Vlaanderen uit. Het snelgroeiende bedrijf wil met een grootschalige televisiecampagne zijn naamsbekendheid en verkoop nog harder laten groeien. Door in de reclame te focussen op beloftes als 'Voor 23.59 uur besteld, morgen in huis' en 'Vandaag besteld, vanavond in huis' wil Coolblue zijn 'obsessieve' focus op klantentevredenheid door meer mensen laten ervaren.
In januari zond Coolblue al zijn eerste tv-spot in Nederland uit. Voordien had het bedrijf nauwelijks in reclame geïnvesteerd. "We zijn de afgelopen jaren keihard gegroeid door mond-tot-mond-reclame," zegt Jeroen Van Camp, woordvoerder van Coolblue België. "Nu is het tijd om nóg harder te groeien met tv-reclame. Want we meten en weten: áls mensen ons ervaren, zijn ze vaak zo enthousiast dat ze het ook weer aan anderen vertellen." De tv-spot werd ontwikkeld met reclamebureau Duval Guillaume en productiemaatschappij 100% Halal.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]