Vanaf dinsdag 4 december staat in de Cora hypermarkten de Duracell display met de iconische en dit keer levensgrote, ronddraaiende roze bunny. De bunny staat al jarenlang bekend als het symbool voor Duracell. Daarom staat hij ook in deze display centraal: een levensgrote bunny, 360º draaiend om zijn as, LED-verlichte batterij in zijn hand en omringd met verpakkingen Duracell batterijen. Deze shopper marketing activatie van Duracell brengt de categorie (bijna letterlijk) tot leven en daarmee onder de aandacht van de consument. Samen met retailpartner Cora wil Duracell hiermee direct in te zetten op het activeren van de consument.
Jorgo Lialiangas, Marketing Manager Duracell Benelux, legt uit: « Met deze unieke display brengen we onze campagne tot leven op de winkelvloer. De enorme stopping power van de bunny creëert een positieve shopper ervaring en triggert impuls. Met als resultaat een enorme uplift voor de categorie.” »
Duracell lanceert deze winkelactivatie in samenwerking met BENK, een activatiebureau gespecialiseerd in Joint Marketing. Internationaal fieldmarketingbureau CPM ondersteunt beide partijen in de realisering van de display.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]