Na een eerste wave dit voorjaar realiseerde Gutzandglory een nieuwe lading radiospots die de alombekende Cora haar gezellige zelf laat zijn. Net zoals bij de eerste acht spots vraagt een enthousiaste Cora naar de weekendplannen van de Vlaming. Dit levert absurde gesprekken op waar er telkens een Mora snack aan te pas komt en - op z’n zachtst gezegd - een interessant cultuurverschil. De campagne loopt nog het hele najaar lang, elke vrijdag en zaterdag, op zowat elke Vlaamse zender.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]