Wie vaak het vliegtuig neemt, is het vast al opgevallen: de bagagetrolleys op Brussels Airport dragen al enkele jaren het logo van touroperator Corendon. Zo zorgt de organisatie voor een herhaalde visibiliteit van zijn merk. Zopas verlengden Brussels Airport en Corendon de samenwerking, waardoor de zowat 2.500 trolleys ook het komende jaar het logo van Corendon zullen dragen.
Adverteren op bagagetrolleys, het is een zeer specifieke maar doeltreffende manier om je merk in de kijker te zetten vinden ze bij Corendon. "Reizigers worden geconfronteerd met ons merk op een moment dat ze volledig in vakantiemodus zijn. Op die manier associëren we ons merk met een positieve beleving. In totaal zijn er ongeveer 2.500 trolleys aanwezig op de luchthaven. Wie dus vertrekt of aankomt op Brussels Airport kan moeilijk naast ons kijken," zegt Dick Gussen, sales- & marketing manager bij Corendon.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]