Wie vaak het vliegtuig neemt, is het vast al opgevallen: de bagagetrolleys op Brussels Airport dragen al enkele jaren het logo van touroperator Corendon. Zo zorgt de organisatie voor een herhaalde visibiliteit van zijn merk. Zopas verlengden Brussels Airport en Corendon de samenwerking, waardoor de zowat 2.500 trolleys ook het komende jaar het logo van Corendon zullen dragen.
Adverteren op bagagetrolleys, het is een zeer specifieke maar doeltreffende manier om je merk in de kijker te zetten vinden ze bij Corendon. "Reizigers worden geconfronteerd met ons merk op een moment dat ze volledig in vakantiemodus zijn. Op die manier associëren we ons merk met een positieve beleving. In totaal zijn er ongeveer 2.500 trolleys aanwezig op de luchthaven. Wie dus vertrekt of aankomt op Brussels Airport kan moeilijk naast ons kijken," zegt Dick Gussen, sales- & marketing manager bij Corendon.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]