Een stuk chocolade zegt vaak meer dan een lange speech. En dus ging Côte d'Or - een merk van Mondelez - heel België rond om iedereen die tijdens de Covid-crisis achter de schermen heeft gewerkt te bedanken met gepersonaliseerde chocoladetabletten: postbodes, brandweerlui, vuilnismannen, winkeliers, leerkrachten… Op de verpakking van de iconische tabletten is het woord “Côte d'Or" vervangen door “Postbode van Goud”, "Brandweerman van Goud", ... Bij de tabletten zat een leuke kaart met een persoonlijk bedankje van het merk voor alle Belgen die het beste van zichzelf hebben gegeven in deze bewogen periode.
De vrachtwagen van Côte d'Or reed door het hele land en deelde meer dan 15.000 gepersonaliseerde chocoladetabletten uit aan mensen in zeven verschillende beroepen. Er werden ook meer dan 20.000 Mignonnettes uitgedeeld aan de inwoners van de steden en dorpen die de vrachtwagen van Côte d'Or bezocht. Om aan te tonen dat het merk echt voor iedereen in ons land aandacht heeft. Een kleine verrassing die erg werd gewaardeerd door de ontvangers. Ze waren duidelijk ontroerd door de attentie bij het overhandigen van de tabletten en op social media. Het #BeroepenVanGoud concept, het ontwerp van de verpakking en de kaarten zijn het werk van Havas Brussels, de tournee zelf werd georganiseerd door Butik agency.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]