Côte d’Or viert dit jaar niet alleen haar 140ste verjaardag, maar biedt haar consumenten ook 140 kansen aan om een Gouden Ticket te vinden in een van de deelnemende chocoladeverpakkingen. De volgende producten nemen deel: Côte d’Or Original & Praliné tabletten, Mignonnette, Chokotoff Noir en de Côte d’Or repen. De gelukkige winnaars maken vandaag kans om een van de 140 verstopte Gouden Tickets te vinden en een van de drie reizen naar Kenia, een van de 87 VIP Experience Tickets voor de Rode Duivels of een van de 50 Chocolade Dream Days te winnen...
Deze actie ondersteunt Special Olympics Belgium en werd uitgewerkt door Amphion. De omnichannel media-campagne bestaande uit o.a. een 5” tag-on tv spot, OLV bumpers, E@S social ads, deelnamewebsite, POS material, print & digital ads, en een activatiecampagne.
De actie loopt tot eind september 2023, maar deelnemers kunnen hun prijs claimen tot 31 december 2023.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]