Côte d’Or viert dit jaar niet alleen haar 140ste verjaardag, maar biedt haar consumenten ook 140 kansen aan om een Gouden Ticket te vinden in een van de deelnemende chocoladeverpakkingen. De volgende producten nemen deel: Côte d’Or Original & Praliné tabletten, Mignonnette, Chokotoff Noir en de Côte d’Or repen. De gelukkige winnaars maken vandaag kans om een van de 140 verstopte Gouden Tickets te vinden en een van de drie reizen naar Kenia, een van de 87 VIP Experience Tickets voor de Rode Duivels of een van de 50 Chocolade Dream Days te winnen...
Deze actie ondersteunt Special Olympics Belgium en werd uitgewerkt door Amphion. De omnichannel media-campagne bestaande uit o.a. een 5” tag-on tv spot, OLV bumpers, E@S social ads, deelnamewebsite, POS material, print & digital ads, en een activatiecampagne.
De actie loopt tot eind september 2023, maar deelnemers kunnen hun prijs claimen tot 31 december 2023.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]