👩🏻 Côte d’Or en Havas kalligraferen op Internationale Vrouwendag

Havas realiseerde in samenwerking met Butik Agency een reclamecampagne om Internationale vrouwendag te vieren. Binnen de huidige campagne waarin Côte d’Or de gepersonaliseerde chocoladetablet lanceert, creëerde Havas een feestelijke activatie waarvan een video werd gemaakt voor hun sociale kanalen. Vrijdagochtend kreeg iedere vrouw in het station van Antwerpen Centraal een gratis chocoladetablet met haar voornaam erop, geschreven door de Côte d’Or kalligrafe. Zo werd de tagline “In naam van alle Belgen” voor één dag “In naam van alle vrouwen”.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]