👩🏻 Côte d’Or en Havas kalligraferen op Internationale Vrouwendag

Havas realiseerde in samenwerking met Butik Agency een reclamecampagne om Internationale vrouwendag te vieren. Binnen de huidige campagne waarin Côte d’Or de gepersonaliseerde chocoladetablet lanceert, creëerde Havas een feestelijke activatie waarvan een video werd gemaakt voor hun sociale kanalen. Vrijdagochtend kreeg iedere vrouw in het station van Antwerpen Centraal een gratis chocoladetablet met haar voornaam erop, geschreven door de Côte d’Or kalligrafe. Zo werd de tagline “In naam van alle Belgen” voor één dag “In naam van alle vrouwen”.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]