Havas realiseerde in samenwerking met Butik Agency een reclamecampagne om Internationale vrouwendag te vieren. Binnen de huidige campagne waarin Côte d’Or de gepersonaliseerde chocoladetablet lanceert, creëerde Havas een feestelijke activatie waarvan een video werd gemaakt voor hun sociale kanalen. Vrijdagochtend kreeg iedere vrouw in het station van Antwerpen Centraal een gratis chocoladetablet met haar voornaam erop, geschreven door de Côte d’Or kalligrafe. Zo werd de tagline “In naam van alle Belgen” voor één dag “In naam van alle vrouwen”.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]