Havas realiseerde in samenwerking met Butik Agency een reclamecampagne om Internationale vrouwendag te vieren. Binnen de huidige campagne waarin Côte d’Or de gepersonaliseerde chocoladetablet lanceert, creëerde Havas een feestelijke activatie waarvan een video werd gemaakt voor hun sociale kanalen. Vrijdagochtend kreeg iedere vrouw in het station van Antwerpen Centraal een gratis chocoladetablet met haar voornaam erop, geschreven door de Côte d’Or kalligrafe. Zo werd de tagline “In naam van alle Belgen” voor één dag “In naam van alle vrouwen”.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]