Côte d'Or maakt nieuwe influencercampagne met Wavemaker en Stellar

Na twee samenwerkingen met Stellar in 2020 en 2021 hebben Wavemaker en Côte d’Or besloten om hun ervaring met het influencermarketingbureau te vernieuwen voor een nieuwe ambassadeurscampagne in 2022. De belangrijkste doelstelling van het merk voor deze langetermijn-influencercampagne is om zo dicht mogelijk bij hun fans in België komen te staan en menselijk contact en solidariteit daarbij voorop te stellen; en dit via verschillende soorten influencers: foodies en lifestyleliefhebbers.
Enter de ‘ambassadeur-influencers’: 31 influencers werden in 2021 gekozen als ambassadeur, waaronder in Vlaanderen ook acteur Gunther Levi. Zij kregen doorheen het jaar vijf originele boxen toegestuurd met elk een creatieve challenge rond chocolade, die de influencers vervolgens moesten aangaan. Van het raden van smaken tot het maken van Halloween- en voetbalrecepten.
De campagne werd goed onthaald en kon rekenen op een flinke impact: de totale content genereerde een bereik van 2,48 miljoen. Mooie resultaten die alvast de toon zetten voor de editie van 2022.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]