blowUP media start het jaar letterlijk groots met een 1400 m²campagne voor het nieuwe BIO Noir assortiment van Côte d’Or (Mondeléz International) op “The Meirveilleux”. Aan de Meir in Antwerpen dus. De afgelopen maanden was “The Meirveilleux” the place to be voor productlanceringen, albumuitgaven en merkactivaties van A-merken zoals Chanel, Puma, Woolrich, Telenet, Universal Music, Volkswagen en nu dus Côte d'Or.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]