blowUP media start het jaar letterlijk groots met een 1400 m²campagne voor het nieuwe BIO Noir assortiment van Côte d’Or (Mondeléz International) op “The Meirveilleux”. Aan de Meir in Antwerpen dus. De afgelopen maanden was “The Meirveilleux” the place to be voor productlanceringen, albumuitgaven en merkactivaties van A-merken zoals Chanel, Puma, Woolrich, Telenet, Universal Music, Volkswagen en nu dus Côte d'Or.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




