Côte d’Or voelt zich Meirveilleux

blowUP media start het jaar letterlijk groots met een 1400 m²campagne voor het nieuwe BIO Noir assortiment van Côte d’Or (Mondeléz International) op “The Meirveilleux”. Aan de Meir in Antwerpen dus. De afgelopen maanden was “The Meirveilleux” the place to be voor productlanceringen, albumuitgaven en merkactivaties van A-merken zoals Chanel, Puma, Woolrich, Telenet, Universal Music, Volkswagen en nu dus Côte d'Or.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]