Cozyvisit (een merk van de Rossel-groep) heeft het Delhaize DOOH-netwerk van 2m2 geselecteerd voor zijn lancering in België, zo meldt Axel Mignot van Mediageuzen. Het Delhaize 2m2 DOOH-netwerk zal gedurende een week (donderdag 14/5 tot woensdag 20/5)wellicht ongeveer drie miljoen Delhaize-klanten bereiken. Per dag vertegenwoordigt dit 500.000 mensen (van wie 70% vrouwen) met "de mentaliteit en koopkracht van een shopper".
Cozyvisit maakt deel uit van Immovlan, het creatief bureau voor de campagne is Shake.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







