Cozyvisit (een merk van de Rossel-groep) heeft het Delhaize DOOH-netwerk van 2m2 geselecteerd voor zijn lancering in België, zo meldt Axel Mignot van Mediageuzen. Het Delhaize 2m2 DOOH-netwerk zal gedurende een week (donderdag 14/5 tot woensdag 20/5)wellicht ongeveer drie miljoen Delhaize-klanten bereiken. Per dag vertegenwoordigt dit 500.000 mensen (van wie 70% vrouwen) met "de mentaliteit en koopkracht van een shopper".
Cozyvisit maakt deel uit van Immovlan, het creatief bureau voor de campagne is Shake.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]