Creatief budget Škoda in pitch

Na een samenwerking van 12 jaar met Grey heeft Škoda besloten een pitch te organiseren voor haar creatief budget. De adverteerder beklemtoont dat de samenwerking met Grey zeer vruchtbaar was, en het is met groot wederzijds respect dat deze samenwerking eindigt. Het uittredende bureau neemt niet deel aan de pitch. De competitie zal door Deepblue gecoördineerd worden en zal plaatsvinden vanaf februari. De pitch zal de procedures opgelegd door de UBA volgen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]