Creatief De Vloer op

Communicatiebureau De Vloer zorgde de voorbije maanden voor een stevige uitbreiding van haar creatieve afdeling. Het sterk groeiende Antwerpse bureau verwelkomt maar liefst vijf nieuwe creatieven. Liesbeth Vandenbergh en Kirsten Ryvers deden eerder ervaring op bij Duval Guillaume, mortierbrigade en FamousGrey.
Jan Nagels en Emily Michiels mochten als BAS’ers hun succesvolle stage meteen voortzetten met een vast contract. En Tom De Vriendt (There, Make Lemonade) voegt zich als art director bij copywriter Besarte Ukshinaj, die al in augustus aan de slag ging bij De Vloer.
Daarmee staat de teller van De Vloer intussen op 14 vaste medewerkers. En één matig creatieve office hond...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]